شربت امگا ۳ آپوویتال حاوی دوز مناسبی از روغن ماهی به همراه EPA و DHA است که باعث حفظ سلامت کودکان می‌شود. وجود ویتامین‌های محلول در چربی A، D و E به اثربخشی بهتر امگا ۳ در بدن کمک می‌کند.

موراد مصرف:
رشد و نمو و حفظ سلامت مغز و سیستم عصبی در کودکان و نوجوانان
تقویت قدرت یادگیری، بهبود حافظه و افزایش تمرکز و توجه
بهبود خلق و خو و پیشگیری از افسردگی در کودکان و نوجوانان
تسکین علائم اختلال نقص توجه- بیش فعالی (ADHD)
بهبود بیماری آسم و افزایش کیفیت خواب
تقویت سیستم ایمنی

روش مصرف:
کودکان ۴ سال به بالا، نوجوانان و جوانان: روزانه ۵ میلی‌لیتر همراه با غذا میل شود.

مشخصات محصول:
هر قوطی امگا ۳ آپوویتال حاوی ۱۵۰ میلی‌لیتر شربت می‌باشد.

توضیحات:
اسیدهای چرب امگا ۳ گروهی از اسیدهای چرب چند غیر اشباع (PUFAs) هستند که بدن انسان قادر به ساخت آن‌ها نیست. به همین دلیل اسیدهای چرب ضروری نامیده می‌شوند و باید از طریق رژیم غذایی تامین شوند. مواد غذاهایی همچون ماهی‌های چرب، گردو، روغن بزرک و دانه چیا سرشار از امگا ۳ هستند. مصرف مکمل‌های حاوی امگا ۳ راهی برای تامین این اسیدهای چرب ضروری در افرادی است که منابع غذایی آن را دریافت نمی‌کنند و یا نیاز به دریافت دوزهای بالاتر امگا ۳ دارند.

امگا ۳ نقش مهمی در رشد و نمو کودکان بر عهده دارند و برای سلامت مغز و سیستم عصبی، تقویت عملکرد بینایی، حفظ سلامت قلب و تقویت سیستم ایمنی ضروری است. EPA و DHA مهم‌ترین اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. شربت امگا ۳ آپوویتال حاوی دوز مناسبی از روغن ماهی به همراه EPA و DHA است که باعث حفظ سلامت کودکان می‌شود. وجود ویتامین‌های محلول در چربی A، D و E به اثربخشی بهتر امگا ۳ در بدن کمک می‌کند.

فواید امگا ۳ برای کودکان و نوجوانان:
حفظ سلامت مغز و سیستم عصبی:
اسیدهای چرب امگا ۳ جز مهمی از سیستم عصبی مرکزی و ساختار مغز هستند و برای رشد و عملکرد بافت مغزی در همه دوران‌های زندگی به‌ویژه در دوران کودکی ضروری می‌باشند.

مصرف مکمل امگا ۳ برای تکامل و حفظ سلامت مغز ضروری بوده و باعث تقویت قدرت یادگیری و بهبود حافظه در کودکان می‌شود. همچنین امگا ۳ به بهبود خلق و خو و پیشگیری از افسردگی در کودکان کمک می‌کند.

امگا ۳ کافی به‌ویژه از نوع DHA، باعث افزایش فعالسازی قسمتی از قشر مغز می‌شود که مسئول توجه، برنامه ریزی و کنترل تکانه است.

بهبود علائم ADHD:
اختلال نقص توجه- بیش فعالی (ADHD) یکی از اختلالات شایع در کودکان است که باعث بیش فعالی و اختلال در تمرکز و یادگیری کودکان می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف مکمل امگا ۳ حافظه، سطح توجه و قدرت یادگیری را در کودکان مبتلا به ADHD افزایش و تکانش‌گری و بیش فعالی را کاهش می‌دهد.

دریافت مقادیر کافی امگا ۳ در کودکان مبتلا به این اختلال می‌تواند مهارت‌های ذهنی آنان مانند قدرت تفکر را نیز بهبود بخشد.

بهبود بیماری آسم:
آسم بیماری مزمنی است که هم در کودکان و هم در بزرگسالان دیده می‌شود و با علائمی همچون درد قفسه سینه، سخت تفس کشیدن، سرفه و خس‌خس سینه همراه است. مصرف مکمل امگا ۳ به‌دلیل اثرات ضد التهابی باعث تکسین علائم آسم در کودکان می‌شود.

افزایش کیفیت خواب:
کمبود امگا ۳ در خون کودکان، با اختلالات خواب همراه است. به‌همین دلیل مکمل‌یاری با امگا ۳ به‌ویژه DHAدر کودکان دچار کمبود، می‌تواند باعث بهبود کیفیت خواب ‌شود.

ویتامین D:
یکی از مهم‌ترین ویتامین‌های محلول در چربی است که اثرات ضد التهابی داشته و باعث تقویت سیستم ایمنی، رشد و نمو مناسب و تکامل استخوان‌ها می‌شود.

ویتامین E:
از آنتی‌اکسیدان‌های قوی محلول در چربی است که برای حفظ سلامت مغز و تقویت سیستم ایمنی ضروری می‌باشد.

ویتامین A:
این ویتامین نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی و رشد و نمو کودکان بر عهده دارد.

تداخلات دارویی:
داروهای ضد انعقاد خون و ضد پلاکت: امگا ۳ باعث تشدید اثرات ضد انعقادی و ضد پلاکتی داروهایی مانند از جمله وارفارین می‌شود. به همین دلیل مصرف شربت امگا ۳ در بیمارانی که از این داروها استفاده می‌کنند توصیه نمی‌شود.

ایبروتینیب: امگا ۳ ممکن است اثرات ضد پلاکتی ایبروتینیب را تشدید کند. در این خصوص با پزشک خود مشورت کنید.

اورلیستات: مصرف اورلیستات همزمان با امگا ۳ باعث کاهش جذب آن می‌شود. به‌همین دلیل این دو دارو را با ۲ ساعت فاصله زمانی از یکدیگر استفاه کنید.

موارد منع مصرف:
مصرف امگا ۳ در افرادی که خونریزی فعال دارند (زخم معده و یا خونریزی داخل جمجمه) ممنوع است.

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد کنید

آپوویتال (Apovital) یکی از بهترین برندهای مکمل غذایی آلمانی است که محصولاتش را با کیفیت بالا به مصرف کنندگانش در سراسر دنیا عرضه می کند.

کانال تلگرام

۹۸-۲۱-۷۵۹۴۸+

Hosted And Designed By PPAHost.org