شربت مولتی ویتامین کودکان
شربت مولتی ویتامین کودکان آپوویتال حاوی تمامی ویتامین‌های موردنیاز + زینک است که به رشد کودکان و نوجوانان، بهبود اشتها، تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت عمومی کمک می‌کند.

موارد مصرف:
حاوی تمامی ویتامین‌های مورد نیاز برای رشد کودکان و نوجوانان به‌همراه زینک

مقادیر مناسبی از ویتامین‌های A و D جهت تامین نیاز روزانه کودکان و نوجوانان
مقادیر مناسبی از ویتامین‌های B و C جهت تامین نیاز روزانه کودکان و نوجوانان
کمک به بهبود اشتها و وزن‌گیری در کودکان
افزایش رشد قدی در کودکان و نوجوانان
تقویت سیستم ایمنی و کمک به درمان بیماری‌های عفونی

روش مصرف:
کودکان روزانه ۵ میلی‌لیتر پس از صبحانه میل شود.

مشخصات محصول:
این فرآورده حاوی ۲۰۰ میلی‌لیتر شربت با طعم پرتقال است.

توضیحات:
کمبود زینک و ویتامین‌های A و D از کمبودهای تغذیه‌ای شایع در کودکان و نوجوانان است. کمبود این ریز مغذی‌ها در کنار کمبود ویتامین‌های B عوارضی همچون اختلال رشد، بی‌اشتهایی و ضعف سیستم ایمنی را به‌دنبال دارد. شربت مولتی ویتامین کودکان آپوویتال حاوی تمامی ویتامین‌های موردنیاز + زینک است که به رشد کودکان و نوجوانان، بهبود اشتها، تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت عمومی کمک می‌کند.

زینک:
این ماده معدنی از رشد و نمو در سنین رشد حمایت کرده و در حفظ عملکرد سیستم ایمنی و سلامت پوست و مو نقش دارد. نشانه‌های کمبود زینک در کودکان و نوجوانان، بی‌اشتهایی، کم‌وزنی، کوتاه‌قدی و عفونت‌های مکرر می‌باشد. مکمل‌یاری با زینک در این شرایط اثرات مثبتی در رشد قدی و وزنی، تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت کودکان و نوجوانان دارد.

ویتامین A:
این ویتامین در رشد و نمو، تقویت سیستم ایمنی و تکامل استخوانی نقش مهمی دارد و جزئی از ساختمان رنگدانه‌های بینایی می‌باشد. در کمبود ویتامین A بافت طبیعی غشاهای مخاطی از بین رفته و پوست، مخاط چشم، مجاری تنفسی، گوارشی و ادراری دچار آسیب و مستعد بروز عفونت می‌شوند.

ویتامین D:
از ویتامین‌های محلول در چربی ضروری است که نقش به‌سزایی در تقویت سیستم ایمنی، جذب کلسیم و استخوان‌سازی بر عهده دارد. مصرف ویتامین D کافی به پیشگیری و درمان بیماری‌های عفونی و ناهنجاری‌های استخوانی از جمله نرمی استخوان (راشیتیسم) در کودکان کمک می‌کند.

ویتامین‌های گروه B:
این ویتامین‌ها در متابولیسم پروتئین‌، کربوهیدرات و چربی، تولید انرژی و رشد و نمو نقش اساسی دارند. کمبود ویتامین‌های B با بی‌اشتهایی، کاهش وزن، ضعف و اختلال رشد همراه است.

ویتامین C:
یک ویتامین آنتی‌اکسیدانی است که باعث تقویت سیستم ایمنی می‌شود. ویتامین C در ساخت کلاژن (پروتئین اصلی پوست، استخوان‌ها و غضروف‌ها) نیز مشارکت می‌کند.

ویتامین E:
با خواص آنتی‌اکسیدانی خود باعث تقویت عملکرد سیستم ایمنی شده و برای حفظ بافت‌های پوششی بدن از جمله پوست و ساخت سلول‌های خونی و مغز ضروری است.

ویتامین K:

این ویتامین در تشکیل و استحکام استخوان‌ها و انعقاد خون نقش دارد.

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد کنید

آپوویتال (Apovital) یکی از بهترین برندهای مکمل غذایی آلمانی است که محصولاتش را با کیفیت بالا به مصرف کنندگانش در سراسر دنیا عرضه می کند.

کانال تلگرام

۹۸-۲۱-۷۵۹۴۸+

Hosted And Designed By PPAHost.org