قرص کلاژن پلاس آپوویتال حاوی کلاژن به‌همراه آمینو اسید لیزین و ویتامین C است که با تحریک کلاژن سازی و افزایش آب‌رسانی باعث بهبود سلامت و شادابی پوست، مو و ناخن‌ها می‌شود.

موارد مصرف:
حاوی کلاژن، ال_لیزین و ویتامین C

حفظ سلامت پوست، مو و ناخن
آب‌رسانی، جوانی و شادابی پوست
جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست
تحریک کلاژن‌سازی و استحکام پوست، مو و ناخن
کمک به ترمیم سریع‌تر زخم‌ها و آسیب‌های پوستی
مقابله با روند پیری و رفع چین و چروک‌های پوستی

روش مصرف:
روزانه ۱ عدد قرص همراه با غذا و آب کافی میل شود.

مشخصات محصول:
هر بسته مکمل کلاژن پلاس حاوی ۶۰ عدد قرص می‌باشد.

توضیحات:
کلاژن، پروتئین ساختاری ضروری در پوست، مو و ناخن‌ها است که در حفظ استحکام و سلامت بافت‌های پیوندی نقش موثری دارد. این پروتئین به‌صورت طبیعی در بدن ما تولید می‌شود، با این حال توانایی بدن در تولید کلاژن با افزایش سن و عواملی همچون کمبود‌های غذایی، سیگار کشیدن و آلودگی‌های محیطی کاهش می‌یابد. در این زمان مصرف کلاژن خوراکی و ترکیبات کلاژن‌ساز به حفظ سلامت و ساختار طبیعی پوست، مو و ناخن‌ها کمک کرده و باعث شادابی و زیبایی ما می‌شود. قرص کلاژن پلاس یوروویتال حاوی کلاژن به‌همراه آمینو اسید لیزین و ویتامین C است که علاوه بر جبران کمبودها، به تحریک ساخت کلاژن در بدن کمک می‌کند.

کلاژن:
این پروتئین نقش مهمی در حفظ سلامت و احیای پوست، مو، ناخن‌ و دیگر بافت‌های پیوندی ایفا می‌کند. کلاژن باعث افزایش آب‌رسانی، الاستیسیته و استحکام پوست شده و سرعت پیری پوست را کاهش می‌دهد. تولید کلاژن تحت تاثیر عواملی همچون افزایش سن، کمبود‌های غذایی، سیگار کشیدن، ابتلا به برخی بیماری‌ها، مواجهه با آلودگی‌های محیطی و رادیکال‌های آزاد کاهش می‌یابد و با بروز چین و چروک، شل شدن، افتادگی و پیری پوست، ریزش مو و شکنندگی ناخن‌ها همراه است. جایگزینی این پروتئین از طریق مکمل‌های غذایی در حفظ استحکام پوست، مو و ناخن‌ها و رفع چین و چروک‌های پوستی موثر است و باعث افزایش شادابی و جوانی می‌شود. کلاژن موجود در این مکمل هیدرولیز شده است، در نتیجه جذب بالاتری دارد و با نفوذ به لایه‌های عمیق‌تر پوست باعث بهبودی بیشتر می‌شود.

ال_لیزین:
آمینو اسید لیزین بخشی از ساختار پوست است و نقش مهمی در ساخت پروتئین کلاژن ایفا می‌کند. کمبود این آمینو اسید باعث ریزش مو و مشکلات پوستی می‌شود. دریافت لیزین کافی به ساخت کلاژن و استحکام پوست، مو و ناخن‌ها کمک می‌کند.

ویتامین C:
این ویتامین با خواص آنتی‌اکسیدانی خود از پوست در برابر آسیب‌ها محافظت کرده و باعث کاهش سرعت پیری پوست می‌شود. همچنین ویتامین C نقش مهمی در کلاژن‌سازی دارد و به حفظ استحکام، شادابی و سلامت پوست، مو و ناخن‌ها کمک می‌کند.

موارد منع مصرف:
مصرف این فرآورده در افرادی که به ماهی حساسیت دارند مجاز نیست.

مصرف کلاژن پلاس در بیماران مبتلا به نارسایی کبد و کلیه توصیه نمی‌شود.

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد کنید

آپوویتال (Apovital) یکی از بهترین برندهای مکمل غذایی آلمانی است که محصولاتش را با کیفیت بالا به مصرف کنندگانش در سراسر دنیا عرضه می کند.

کانال تلگرام

۹۸-۲۱-۷۵۹۴۸+

Hosted And Designed By PPAHost.org