کپسول کاردیوفیت پلاس آپوویتال حاوی کوآنزیم کیوتن، اسیدهای چرب امگا-۳ و امگا-۹ به‌همراه و ویتامین E است که باعث حفظ سلامت قلب و عروق می‌شود.

موارد مصرف:
حاوی کوآنزیم کیوتن (۱۰۰ mg)، اسیدهای چرب امگا-۳ (روغن ماهی) و امگا-۹ (روغن زیتون) و ویتامین E

حفظ سلامت و پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی- عروقی
کاهش خطر بروز سکته قلبی و مغزی، نارسایی قلبی و مرگ‌ومیر ناشی از این بیماری‌‌ها
تامین کیوتن کافی در سالمندان، بیماران قلبی و مصرف کنندگان داروهای استاتینی
کاهش سطح تری‌گلیسرید خون و کاهش تجمع پلاکتی
تنظیم فشار خون، افزایش حساسیت به انسولین و کنترل قند خون

روش مصرف:
روزانه ۲ عدد کپسول همراه با غذا و میزان کافی آب میل شود.

مشخصات محصول:
مکمل کاردیوفیت پلاس آپوویتال حاوی ۳۰ عدد کپسول می‌باشد.

توضیحات:
بیماری‌های قلبی- عروقی شایع‌ترین عامل مرگ‌ومیر در سراسر جهان به‌شمار می‌روند. دریافت ترکیبات آنتی‌اکسیدانی و اسیدهای چرب مفید در پیشگیری و درمان این بیماری‌ها موثر است. کپسول کاردیوفیت پلاس آپوویتال حاوی کوآنزیم کیوتن، اسیدهای چرب امگا-۳ و امگا-۹ به‌همراه و ویتامین E است که باعث حفظ سلامت قلب و عروق می‌شود.

کوآنزیم کیوتن:
یک آنتی‌اکسیدان قوی است که نقش مهمی در تولید انرژی سلول‌ها بر عهده دارد. سطح کیوتن در بدن با افزایش سن، کمبودهای غذایی، مصرف داروهای استاتینی و ابتلا به بیماری‌های قلبی- عروقی کاهش می‌یابد. دریافت کیوتن کافی به‌دلیل انرژی‌زایی و کاهش سطح التهاب و استرس اکسیداتیو، باعث بهبود عملکرد و حفظ سلامت قلب و عروق می‌شود. کوآنزیم کیوتن به تنظیم فشار، قند و چربی‌های خون کمک کرده و باعث بهبود علائم در بیماران قلبی- عروقی به‌ویژه نارسایی قلبی می‌شود. همچنین مکمل کیوتن به برطرف کردن ضعف و درد عضلانی مرتبط با مصرف استاتین‌ها و دیستروفی عضلانی کمک می‌کند.

اسیدهای چرب امگا-۳:
امگا-۳ از اسیدهای چرب ضروری برای بدن می‌باشد که باید از طریق رژیم غذایی و مکمل‌ها تامین شود. EPA و DHA از مهم‌ترین اسیدهای چرب امگا-۳ هستند و نقش مهمی در حفظ سلامت قلب و عروق ایفا می‌کنند. امگا-۳ باعث کاهش خطر بروز بیماری‌های عروق کرونر، سکته قلبی و مغزی، نارسایی قلبی و مرگ‌ومیر ناشی از این بیماری‌‌ها شده و با کاهش سطح تری‌گلیسرید خون و کاهش تجمع پلاکتی، از سیستم قلبی- عروقی محافظت می‌کند.

اسیدهای چرب امگا-۹:
روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب امگا-۹ می‌باشد. امگا-۹ از طریق کاهش سطح التهاب در بدن و جلوگیری از اکسیداسیون کلسترول، از بروز لخته خون و ابتلا به بیماری‌های قلبی- عروقی پیشگیری می‌‌کند. روغن زیتون با تنظیم فشار خون، افزایش حساسیت به انسولین و کنترل قند خون، باعث حفظ سلامت قلب می‌شود.

ویتامین E:
این ویتامین یک آنتی‌اکسیدان قوی است و علاوه بر محافظت از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد، از اکسیداسیون اسیدهای چرب امگا-۳ نیز پیشگیری می‌کند.

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد کنید

آپوویتال (Apovital) یکی از بهترین برندهای مکمل غذایی آلمانی است که محصولاتش را با کیفیت بالا به مصرف کنندگانش در سراسر دنیا عرضه می کند.

کانال تلگرام

۹۸-۲۱-۷۵۹۴۸+

.