کپسول مولتی‌ویتامین برای افراد دیابتی آپوویتال مجموعه‌ای کامل از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز افراد مبتلا به دیابت با دوزهای مناسب می‌باشد.

موارد مصرف:
مولتی‌ویتامین مینرال مناسب برای افراد مبتلا به دیابت به‌همراه لوتئین، آلفا لیپوئیک اسید و ال- کارنیتین

حفظ سلامت عمومی بدن:
کنترل بهتر قند خون به‌دلیل وجود کروم، منیزیم و کارنیتین
ترمیم سریع‌تر زخم‌ها به‌علت وجود روی و ویتامین C
جبران ویتامین B12 از دست رفته ناشی از مصرف متفورمین
حاوی لوتئین، آلفا لیپوئیک‌اسید و کارنیتین جهت پیشگیری از بروز رتینوپاتی و نوروپاتی دیابتی
دارای خواص آنتی‌اکسیدانی‌ و تقویت کننده سیستم ایمنی

روش مصرف:
روزانه ۱ عدد کپسول همراه با وعده غذایی و آب کافی میل شود.

مضخصات محصول:
مکمل مولتی‌ویتامین برای افراد دیابتی آپوویتال حاوی ۳۰ عدد کپسول نرم ژلاتینی می‌باشد.

توضیحات:
دریافت کافی ویتامین‌ها و مواد معدنی در افراد مبتلا به دیابت اهمیت به‌سزایی دارد. چرا که نیاز در این بیماران به دو دلیل افزایش می‌یابد: اولا جهت کنترل بهتر قند خون و عوارض بیماری و ثانیا جبران ریز مغذی‌های از دست رفته به‌علت داروهای مصرفی.
کپسول مولتی‌ویتامین برای افراد دیابتی آپوویتال مجموعه‌ای کامل از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز افراد مبتلا به دیابت با دوزهای مناسب می‌باشد.

کنترل قند خون:
وجود بعضی از ریز مغذی‌ها برای کنترل بهتر قند خون ضروری هستند. کروم عنصری است که باعث بهبود حساسیت به انسولین می‌شود و دریافت مقادیر کافی آن، مقاومت به انسولین را در اختلالاتی همچون دیابت نوع ۲ کاهش داده و کنترل قند خون را بهبود می‌بخشد. منیزیم و ال- کارنیتین نیز نقش مهمی در ورود گلوکز به سلول‌ها و کنترل بیماری دیابت بر عهده دارند.

پیشگیری از بروز عوارض دیابت:
لوتئینآنتی‌اکسیدانی است که با محافظت از بافت چشم، از بروز رتینوپاتی دیابتی پیشگیری می‌کند. آلفا لیپوئیک اسید به درمان نوروپاتی دیابتی کمک کرده و جلوی آسیب‌های ناشی از افزایش سن بر سیستم عصبی را می‌گیرد.

جبران ویتامین B12:
مصرف متفورمین باعث از دست رفتن و کمبود ویتامین B12 در افراد مبتلا به دیابت می‌شود. کمبود B12 با کم‌خونی و عوارض عصبی جبران ناپذیری مانند ضعف حافظه همراه است و مصرف مقادیر کافی از آن در افراد مبتلا به دیابت ضروری می‌باشد.

ترمیم سریع‌تر زخم‌ها:
بیماران مبتلا به دیابت عموما از ترمیم نشدن زخم‌های خود رنج می‌برند. این زخم‌ها می‌توانند عفونت‌های جدی را در فرد به‌دنبال داشته باشند. وجود روی و ویتامین C در این کپسول به بهبودی سریع‌تر زخم‌ها کمک می‌کند.

تقویت سیستم ایمنی:
سلنیوم و ویتامین‌های E و C با خواص آنتی‌اکسیدانی خود باعث تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از ابتلا به عوارض بیماری دیابت می‌شوند. ویتامین A نیز با حفظ یکپارچگی پوست و غشاهای مخاطی نقش مهمی در حفاظت از بدن در برابر بیماری‌های عفونی ایفا می‌کند. به‌علاوه، روی موجود در این مکمل باعث بهبود عملکرد سلول‌های ایمنی ما می‌شود. ویتامین D نیز برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های عفونی و مزمن و همچنین پیشگیری از پیشرفت دیابت ضروری است.

سایر ویتامین‌ها و مواد معدنی:
ویتامین‌های گروه B به افزایش سطح انرژی و کاهش خستگی کمک می‌کنند. آهن، مس و ویتامین‌های B در خون‌سازی مشارکت کرده و منیزیم، منگنز، مس و روی در تشکیل توده استخوانی نقش دارند. عناصر ید، آهن و سلنیوم نیز برای حفظ عملکرد مغزی و شناختی ضروری هستند.

تداخلات دارویی:
داروی ضد انعقاد خون کومارینی: به دلیل وجود کارنیتین، در صورت مصرف این داروها از جمله وارفارین و آسنوکومارول با پزشک خود مشورت کنید.

موارد منع مصرف:
سرطان پوست: مصرف این مکمل در افرادی در حال حاضر یا در گذشته، سابقه ابتلا به سرطان پوست را دارند و یا در معرض خطر بالایی برای ابتلا هستند، توصیه نمی‌شود.
کم کاری تیروئید: این مکمل نباید در بیماران مبتلا به کم تیروئید مصرف شود.
تشنج: این مکمل احتمال تشنج را در افراد با سابقه صرع افزایش می‌دهد.
این مکمل می‌تواند باعث تشدید علائم در بیماران دو قطبی شود.
این مکمل ممکن است دردهای عصبی ناشی از داروهای شیمی درمانی تاکسان را تشدید کند.

برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد کنید

آپوویتال (Apovital) یکی از بهترین برندهای مکمل غذایی آلمانی است که محصولاتش را با کیفیت بالا به مصرف کنندگانش در سراسر دنیا عرضه می کند.

کانال تلگرام

۹۸-۲۱-۷۵۹۴۸+

Hosted And Designed By PPAHost.org